.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز پخش 20 ساعته برنامه های سیمای تبرستان

پخش 20 ساعته برنامه های سیمای تبرستان با پیام نماینده ولی فقیه در مازندران آغاز شد. 

با پیام نماینده ولی فقیه در مازندران و با حضور استاندار مازندران، مراسم بهره برداری از پخش 20 ساعته شبکه تبرستان روز گذشته آغاز شد.

آیت الله نورالله طبرسی در این پیام با اشاره به اینکه معارف اسلامی، قرآن و معارف دینی باید از طریق شبکه استانی بیشتر پرداخته شود اظهار داشت: رسانه استانی باید به سمت ترویج فرهنگ بومی معنوی تلاش کند.

وی با بیان اینکه برنامه های صدا و سیما باید بازدارنده باشد اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق رسانه استانی تبرستان باید تقویت شود.

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران با قدردانی از زحمات مدیر رسانه ملی به واسطه افزایش ساعت پخش شبکه تبرستان اظهار داشت: گویش ها و لهجه های نقاط مختلف استان از طریق رسانه استانی بیشتر معرفی شود.

وی با بیان اینکه معرفی نخبگان و آشناسازی مردم با آمیزهای دفاع مقدس باید در رسانه استانی بیشتر پرداخته شود گفت: جسارت رسانه استانی مازندران در القاء نقدهای سازنده از عملکرد مسئولان باید تقویت شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه رئیس دولت قول مساعد برای اختصاص اعتبار ویژه به بودجه فرهنگی استان داده است، افزود: استانداری مازندران نیز قصد دارد اعتبار خاصی برای تسریع در تکمیل ساختمان پخش و فنی سیمای تبرستان دهد.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت خرده فرهنگ ها باید در رسانه استانی بیشتر معرفی شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 خرداد 1390
اعلام برنامه 1- اتاق فکر 2-میزگرد 3 -سمینار 4- کنفرانس 5-سوزگلام 6-علت برسی اتاق فکر 7-برسی میزگرد در سمینار 8-اخبار استان 9- تکرار سوزگلام 10-کنفرانس اتاق فکر در کنار میزگرد 11-مشکلات برگزار نشدن سمینارها 12-تکرار سوزگلام تولیدی سالای قبل 13-شب خیر مسئولان

لازم بذکر است در کلیه برنامه ها آقای عبدالهی مجری می باشد
نا شناس 4 خرداد 1390
خدابخير كند چه معجزه ها كنند دوستان آقاي حميدي در برنامه سازي!!!
احسان 11 تير 1390
با سلام، شبکه تبرستان یکی از ضعیف ترین شبکه های استانی از نظر ساخت برنامه های بومی ومحلی و مستند منطقه ای و سریال و نمایش می باشد. دکورو رنگ بندی و اکثر برنامه ها دلنشین و جذاب نیست. از المانهای بومی در طراحی آرم و دکور و لوگو و زیر نویسهای شبکه استفاده نمیشه و زبان مازندرانی فقط و فقط در برنامه های طنز و سطحی استفاده میشه، در صورتی که در خیلی از شبکه های محلی و استانی مسئولین (استاندار، امام جمعه، روسای ادارات و نهادها و سازمانها و...) از زبان بومی خود در برنامه های جدی(سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی و خبری، و...) استفاده می کنند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.